احادیث اهلبیت(ع)

شجره طیبه

احادیث اهلبیت(ع)

شجره طیبه

مشخصات بلاگ

پیامبر(ص):کسیکه بمیرددرحالیکه محبت آل محمددردل اوست شهیدمرده است.آگاه باش کسی که بادوستی آل محمدبمیردتوبه کارمرده است ومؤمنی است که کمال ایمان را دارابوده است.

بایگانی

شجره طیبه؛دنیابه کام مؤمن نیست

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۲۱ ق.ظ

پیامبر(صلی الله علیه وآله):دنیا وهرچه درآن می باشدملعون است مگرآنچه به واسطه آن خشنودی خدای عزوجل طلب شود.

پیامبر(صلی الله علیه وآله):دعای کودکان امت من درصورتی که به گناهان آلوده نشده باشند مستجاب میشود.

پیامبر(صلی الله علیه وآله):خداوندمیفرماید:هرکس چنان به یاد من باشدکه فراموش کندچیزی ازمن بخواهد بالاترازآن راکه به سوال کنندگان میدهم , به اوعطا کنم.

پیامبر(صلی الله علیه وآله):دنیابه کام هیچ مؤمنی نیست . چگونه چنین باشددر حالیکه آن زندان ومایه رنج وگرفتاری اوست؟

پیامبر(صلی الله علیه وآله):یاعلی! سیربخور, اگرمن با فرشته وحی مناجات نمی کردم وسخن نمی گفتم , سیر می خوردم.همانا سیرهفتاد مرض راشفا میدهد.  طب الکبیر

   98/2/29

  • حسن اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی