احادیث اهلبیت(ع)

شجره طیبه

احادیث اهلبیت(ع)

شجره طیبه

مشخصات بلاگ

پیامبر(ص):کسیکه بمیرددرحالیکه محبت آل محمددردل اوست شهیدمرده است.آگاه باش کسی که بادوستی آل محمدبمیردتوبه کارمرده است ومؤمنی است که کمال ایمان را دارابوده است.

بایگانی

شجره طیبه؛آمرزش گناهان شصت ساله درعیدغدیر

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ق.ظ

پیامبر(ص):روزغدیرخم برترین عیدامت من است. بحارالانوارج۹۷ص۱۱۰

امام رضا(ع):بدرستی که درروزعیدغدیر، خداوندازهرمردوزن مؤمن،گناه شصت سال ایشان رامی آمرزدودوبرابرآنچه درماه رمضان وشب قدروشب فطرازآتش دوزخ آزادکرده آزادمیکند. مفاتیح الجنان (التهذیب ج۶ص۲۴)

پیامبر(ص):(درروزغدیر)ای مسلمانان!حاضران به غایبان برسانند:کسی راکه به من ایمان آورده ومرا تصدیق کرده است به ولایت علی سفارش میکنم.آگاه باشیدولایت علی،ولایت من است وولایت من،ولایت خدای من است. این عهدوپیمانی بودازطرف پروردگارم که فرمانم دادتابه شمابرسانم. بحارج۳۷ص۱۴۱

رسول خدا(ص):پس ازمن فتنه ای درخواهدگرفت پس درآن زمان ملازم وهمراه علی بن ابیطالب باشیدکه اوجداکننده ی حق وباطل است. کنزالعمال متقی هندی(اهل سنت)ج۱۱ح۳۲۹۶۴

عیدغدیر،عیدولایت وامامت راصمیمانه تبریک عرض مینمایم.96/6/18

  • حسن اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی