احادیث اهلبیت(ع)

شجره طیبه

احادیث اهلبیت(ع)

شجره طیبه

مشخصات بلاگ

پیامبر(ص):کسیکه بمیرددرحالیکه محبت آل محمددردل اوست شهیدمرده است.آگاه باش کسی که بادوستی آل محمدبمیردتوبه کارمرده است ومؤمنی است که کمال ایمان را دارابوده است.

بایگانی

شجره طیبه؛ پیامبر:من هفت گروه رالعنت کردم...

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ب.ظ

امام علی(ع):مؤمن کسی است که کسب اوپاکیزه واخلاق اونیکووباطن اوسالم باشدوازفزونی مالش انفاق کندوازفزونی سخنش بپرهیزدومردم ازشراودرامان باشندوازنفس خودبه مردم انصاف بدهد.

پیامبر(ص):من هفت گروه رالعنت کردم وخداوهرپیامبرمستجاب الدعوه ای آنان رالعنت کرد؛ کسیکه به کتاب خداچیزی بیفزایدوکسیکه قضاوقدرالهی راتکذیب کندوکسیکه باسنت من مخالفت کندو کسیکه حرمتی راکه خدابرخاندان من قرارداده حلال کندوکسی به زورمسلط شودتاآنکه راکه خداذلیل کرده ، عزیزکندوآنکه راکه خداعزیزکرده، ذلیل کندوکسیکه بیت المال مسلمین رابخوردوآن رابرخود حلال بداندوکسیکه آنچه راکه خداحلال کرده حرام کند.

96/10/14

  • حسن اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی