احادیث اهلبیت(ع)

شجره طیبه

احادیث اهلبیت(ع)

شجره طیبه

مشخصات بلاگ

پیامبر(ص):کسیکه بمیرددرحالیکه محبت آل محمددردل اوست شهیدمرده است.آگاه باش کسی که بادوستی آل محمدبمیردتوبه کارمرده است ومؤمنی است که کمال ایمان را دارابوده است.

بایگانی

شجره طیبه(معیارحرام زادگی کیست)

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۳۶ ب.ظ

رسول خدا(ص):دوست بداریدخدارا برای اینکه غذامیدهیدبه شماازنعمت های خودودوست بداریدمرابه جهت دوستی خداودوست داشته باشیداهل بیت مرابرای خاطردوستی من.   علل الشرایع

رسول خدا(ص):یاعلی!هرکه مراوتوراوامامهایی که ازنسل توهستنددوست بداردبایدبرحلال زادگی خود خداراحمدنمایدزیرادوست نمی داردمارامگرآن کسیکه حلال زاده باشدومارادشمن نمی داردمگرحرامزاده.(علل الشرایع شیخ صدوق ص372)

رسول خدا(ص):هرکه دوست بداردعلی رادرزنده بودن من وبعدازرحلت من خدای تعالی برای اوامن وایمان بنویسدتازمانیکه خورشیدطلوع وغروب میکندوهرکه اورادشمن بداردچه درحال حیات من وچه بعدازرحلت من، میمیردمانندمردمان زمان جاهلیت وازاوباز خواست می نمایدازرفتاروگفتارش.(علل الشرایع شیخ صدوق ص 376)

رسول خدا(ص):هرکس که امامان ازخاندان مراروزیش فرمایدبه خیردنیاوآخرت دست یافته وشک نداشته باشدکه بهشتی است.

ابوسعیدخدری:ماگروه انصارمنافقان راازکینه ونکوهش کردن آنان نسبت به علی میشناختیم. (صحیح ترمذی2/299)

      96/1/20

  • حسن اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی