احادیث اهلبیت(ع)

شجره طیبه

احادیث اهلبیت(ع)

شجره طیبه

مشخصات بلاگ

پیامبر(ص):کسیکه بمیرددرحالیکه محبت آل محمددردل اوست شهیدمرده است.آگاه باش کسی که بادوستی آل محمدبمیردتوبه کارمرده است ومؤمنی است که کمال ایمان را دارابوده است.

بایگانی

شجره طیبه؛صدقه, سایه ای درقیامت

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۴۴ ق.ظ

پیامبر(صلی الله علیه وآله):در روزقیامت برای شیعیان من وشیعیان اهلبیت من که دردوستی ما خالص اند, منبرهایی پیرامون عرش گذاشته میشودوخداوندعزوجل میفرماید:ای بندگان من! بسوی من آییدتاکرامت خودرادرمیانتان پخش کنم. چراکه شمادردنیا آزار دیدید.

امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):اگرخدارا دوست دارید, دوستی دنیاراازدلهایتان بیرون کنید.

پیامبر(صلی الله علیه وآله):زمین قیامت آتش است به جزء سایه مؤمن , زیراصدقه اش براوسایه می افکند.

امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):دانش برترازثروت است. دانش توراپاس میدارداماثروت راتو می پایی.

امام صادق(علیه السلام):درباره ویژگی خربزه فرمودند:سنگ رادرمثانه ذوب میکند.

امام رضا(علیه السلام):پرخوری تخم مرغ آب پز , نفس تنگی ونفس بریدگی می آورد.  طب الکبیر

     97/12/14

  • حسن اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی